Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger:

Titancross ApS
Oliefabriksvej 49
2770 Kastrup
CVR nr. 42099279
Mail: info@titancross.dk
Tlf. 31101021

Sådan handler du hos titancross.dk

  • Find den/de varer du ønsker at købe og læg dem i indkøbskurven.
  • Gå til checkout og accepter handelsbetingelser.
  • Angiv kontakt- og leveringsoplysninger - fortsæt til levering
    (Har du allerede en konto kan du logge ind)
  • Vælg leveringsmetode - fortsæt til betaling
  • Vælg betalingsoplysninger og faktureringsadresse
  • Gennemgå at alle oplysninger er korrekte og godkend din ordre.
  • Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse på mail.
  • Så snart forsendelsen er pakket og klar til afsendelse modtager du en mail med forsendelsesoplysninger så du kan spore forsendelsen i leveringsprocessen. 

Bestilling

Hos Titancross kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler eller ønsker til varer som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon, mail eller chat.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og vi tager forbehold for trykfejl, lager fejl og prisændringer.

Når du handler hos Titancross indgås alle aftaler på dansk.

Betaling

Titancross modtager flg. typer betaling:

  • Betalingskort 
  • Mobilepay
  • ViaBill

Titancross.dk bruger en godkendt betalingsserver der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Vi sender til Danmark

Lagerførte varer sendes så vidt muligt samme dag hvis ordren er lagt inden kl. 12.00. Der kan være særlige undtagelser ifm. ferie, i så fald vil det fremgå tydeligt på siden.

Pakker til Danmark sendes med GLS og har en forventet (dog ikke garanteret) leveringstid på 1-2 hverdage.

Sådan leverer GLS
  • GLS kan levere til enhver person på modtageradressen. Det er modtagers eget ansvar at viderebringe til en evt. att. person. I visse lande kan der forekomme nabolevering, hvis modtager ikke træffes på adressen.

  • Hvis GLS, ikke træffer nogen på mod­tageradressen, indleverer GLS pakken i en GLS PakkeShop eller et GLS depot. Modtager får information herom. Efter 7 kalenderdage returnerer GLS pakken til afsender.

  • GLS, PostNord/DPD forbeholder sig ret til at levere til en anden PakkeShop end den af kunden valgte.

Afhenter du ikke din pakke i GLS Pakkeshop inden for den angivne deadline, vil pakken blive sendt retur til Titancross, og alle omkostninger forbundet med returnering (herunder returfragt samt evt. fortoldning og andre gebyrer) vil blive modregnet dit tilgodehavende for de returnerede varer.

*Ønsker du at afhente din ordre personligt hos Titancross skal dette aftales forud for bestilling.*

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt hos Titancross

Sådan fortryder du dit køb:

Fortrydelse skal meddeles skriftligt til info@titancross.dk senest 14 efter du har modtaget din ordre. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. 

Meddelelsen skal indeholde flg. oplysninger:
  • Ordrenummer
  • Modtagers kontaktoplysninger

Du kan hente vores fortrydelsesformular her

Ved returnering ifm. brug af fortrydelsesretten, skal både produktet og produktemballagen være i samme stand som ved modtagelse. Har du brudt emballagen eller på anden vis ændret på varens stand, bortfalder returretten, da produktet i dette tilfælde vil betragtes som brugt.

Sådan returnerer du din ordre hvis du har fortrudt dit køb:

Returnering skal ske senest 14 dage efter du har meddelt os, at du har fortrudt dit køb, og du skal selv afholde alle returomkostninger.

Du er ligeledes ansvarlig for at returforsendelsen er forsvarligt emballeret til transport. Ankommer produktet beskadiget til os som følge af utilstrækkelig emballage (dette vurderes ved skadesbehandligen hos fragtfirmaet), vil købsbeløbet ikke blive refunderet.

Returnering skal ske til:
Titancross ApS
Oliefabriksvej 49
2770 Kastrup

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav eller til pakkeshop.

Sådan tilbagebetaler vi købsbeløbet:

Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Ved fortrydelse dækker Titancross ApS ikke forsendelsesomkostningerne ved den oprindelige odre. 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. 

Reklamationsretten gælder udelukkende for fejl i produktet (materiale og/eller fabrikation), og gælder ikke ved fortrydelse af køb, samt ved fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Sådan reklamerer du:

Reklamation skal meddeles skriftligt til info@titancross.dk forud for returnering.

Reklamationen skal indeholde flg. oplysninger:
  • Ordrenummer
  • Modtagers kontaktoplysninger
  • Udførlig information om hvad reklamationen drejer sig om.
  • Fotos af fejlen på produktet - dette kan hjælpe til en hurtig løsning.

Vi ønsker naturligvis at finde den bedste løsning for dig, og vurderer derfor sammen, hvordan vi kompenserer i den konkrete situation.
Det kan f.eks. være ombytning af varen (hvis muligt), fuld refundering, eller afslag i prisen.

Hvis varen skal ombyttes:

Titancross afholder forsendelsesomkostninger i forbindelse med ombytning.

I visse tilfælde kan vi bede om at få den defekte vare retur. I så fald sender vi dig et link til vores returportal.

Ved fuld refundering eller afslag i prisen:

Skal du have penge retur gennemfører vi tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

I visse tilfælde kan det være nødvendigt at få oplyst dit kontonummer, så vi kan refundere beløbet via bankoverførsel.

Fragtskade (reklamation)

Alle reklamationer skal ske skriftligt til info@titancross.dk hvorefter Titancross håndterer sagen i samarbejde med det valgte fragtfirma.

Ved fragtskade indholdet er beskadiget eller mangler, skal modtager reklamere straks efter levering og senest indenfor 4 dage efter levering, idet samtlige krav ellers fortabes.

Reklamationen skal indeholde flg. oplysninger:
  • Ordrenummer
  • Modtagers kontaktoplysninger
  • Udførlig information om hvad reklamationen drejer sig om.
  • Fotos af beskadigede pakke(r) og emballage. Pakke nr. skal fremgå tydeligt af billederne.

    OBS: Uden tilstrækkelig fotodokumentation kan det forlanges, at modtager skal stille den beskadigede pakke klar til afhentning på leveringsadressen i original emballage. Er dette ikke muligt, mistes retten til erstatning.
    Hvis den beskadigede pakke flyttes fra modtagers adresse før det har været muligt at besigtige pakken, bortfalder retten til erstat­ning ligeledes.

Returnering af varer

Uanset årsag til returnering (Fortrydelsesret eller Reklamationsret), skal der laves en forudgående aftale herom.

Titancross dækker udelukkende returomkostninger hvis der er lavet en forudgående, skriftlig aftale herom. I sådanne tilfælde sender vi dig et link til vores returportal.

Returnering skal i alle tilfælde ske til:
Titancross ApS
Oliefabriksvej 49
2770 Kastrup

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav eller til pakkeshop.